piątek, 3 maja 2013

CRAZY MAKE UP CHALLENGE ANIME

Hejka

Dzisiaj mam kolejną prace na projekt CRAZY MAKE UP CHALLENGE tym razem postanowiłam zrobić kolejny temat z trzech do wyboru 
Anime, Ganguro i Gyaru

Moje Ganguro znajdziecie tutaj

I padło na Anime 

Co je charakteryzuje ja wywnioskowałam, że ogromne oczy i spiczasta broda i tak to starałam się ująć, nawet na niektórych zdjęciach udało mi się ująć ich tą spiczastą brodę  bez używanie PS,ani innych programów do obróbki zdjęć :)










I jak wrażenia? 

11 komentarzy:

  1. Wow, prawdziwa Anime! ślicznie ci wyszło i mega powiększyło oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo się ciesze, że ci się podoba:)

      Usuń
  2. Bomba :) ja niedługo będę na koleżance wykonywać anime bo ona strasznie je kocha a twoje jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem fryzurki, bardzo pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi top tylko przemiana grzywki na druga stronę i automatycznie niknie moja łysina , dziękuje bardzo aknezz

      Usuń
  4. super ci wyszło to anime :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu straszna stylizacja ;o :D
    boooje się ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. ale udane odwzorowanie :) !! genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przerażające oczyska :) Świetny makijaż!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy