czwartek, 17 kwietnia 2014

Dzienny kolorowy z Born Pretty

Witajcie :)

W końcu udało mi się zgrać wcześniej wspominane zdjęcia i przychodzę do Was na początek z  dzienno- wiosennym  makijażem :) 

Makijaż wykonany paletką ze sklepu Born Pretty 


Paletka składa się z samych perłowych cieni:)

Rzęsy na żyłce dla mną są równe z długością moich rzęs, jak sami zobaczycie na zdjęciu nie będzie ich zbytnio widać jednak mam już na nie nowe zastosowanie, a o tym w następnym poście :) 


 







Gwiazdkami zaznaczyłam Wam kolory jakich użyłam :


Jakbyście mieli ochotę na jakieś zakupy w tym sklepie mam dla Was bon rabatowy -10 % wystarczy wpisać kod PACH 10 


U mnie coraz więcej słońca za oknem, więc i makijaże pomału będą pojawiać się coraz bardziej słoneczne :) 

Mam nadzieje wrócić do Was jak najszybciej buziaki :*** 




14 komentarzy:

  1. Malwinko, u Ciebie jak zawsze rewelacyjny, pełny kolorów makijaż :)
    Uwielbiam takie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny makijaż! Świeży i wiosenny :) w sam raz na święta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki ma ta paletka, wyszedł z nich śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też sie spodobały dlatego akurat wybrałam je mimo, że są perłowe :)

      Usuń
  4. Piękny kolorowy jak tęcza makijaż pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Malwinko a czy wykonujesz makijaż na kimś?? Czy wyłącznie blog??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, oczywiście ze robię:) Można znaleźć mnie w salonie Nefretete w Policach :)

      Usuń
  6. I am sure this article has touched all the internet viewers,
    its really really nice piece of writing on building
    up new webpage.

    Also visit my blog ... live jasmine ()

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy