niedziela, 13 kwietnia 2014

Najczęściej komentowane prace :)

Witajcie:) 

Jako, że dzisiaj nie mam dostępu do aparatu jakoś wzięło mnie na przegląd moich prac i postanowiłam przypomnieć tutaj Wam te, które miały najwięcej  komentarzy  :)

Mam nadzieję, że takie przypomnienie prac, Wam się spodoba, tym bardziej że może jakąś ominęliście :) Pod każdą pracą wkleję Wam link do danej pracy, jeżeli będzie mieli ochotę zobaczyć więcej fotek:) 

W kolejności


38 komentarzy 



37 komentarzy 



34 komentarzy 



33 komentarzy 



32 komentarzy 




i po 29 komentarzy 






A ranking lubisiów na Fb przy danym zdjęciu klasyfikuje się tak :


Jak widać tylko jedna praca się powtórzyła, więc guściki się różnią, ja osobiście niektóre prace bym wyrzuciła i zastąpiła innymi, a jakie jest Wasze zdanie?? 

Może macie jakąś prace, którą lubicie bardziej, a jej tu nie ma ?? 

Do usłyszenia :**** 







9 komentarzy:

  1. dla mnie osobiście Gnijąca Panna Mloda to cream de la cream <3 przecudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, też jest jedną z moich ulubionych prac :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Avatar to jedna z moich pierwszych wykonów i nie ukrywając jestem z niej dumna jedyne co bym zmieniła to tło za nim hihi :)

      Usuń
  3. ech...ja też tak chcę malować:( wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, kochana ale nie bądź skromna Twoje prace są świetne!

      Usuń

Obserwatorzy