poniedziałek, 10 lutego 2014

Niebieskie szaleństwo z modelką:)

Witajcie:)

Wczoraj miało być więcej zdjęć moich włosów, jednak niespodziewanie wynikła mini sesja :)
Mam nadzieje, że się Wam spodoba:)

Moja modelka gościła już parę razy tutaj, tym razem zażyczyła sobie niebieskiej wersji makijażu i oto efekt :








W trakcie sesji moja modeleczka, zapragnęła niebiesko-zielone usta i oto wersja druga :) 







Dla odmiany możecie pooglądać inną twarz:)

Która wersja wpadła Wam bardziej w oko ?? Z ustami czy bez? 

Czekam na opinie,

Buziaczki i do usłyszenia :***

32 komentarze:

  1. od razu poznalam kogo to usta ,,,,,extra

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny makijaż,piękna modelka.w jednej i drugiej wersji wygląda świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło super! a usta boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetnie!! ten niebieski jest super :-) usta arcydzieło

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny make up:) modelka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiscie, ze z ustami :D wyglada extra !

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje mi się podobają :) Naprawdę szał, makijaż mega, jak i cała stylizacja oraz ujęcia :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no no no! widzę, że na innych też lubisz szaleć ;D szaleńczo! :D a te usta, nieziemskie sa ;D masz moze jakiś tutorial jak takie zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  9. SZALONY hi hi obie wersje super

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie! :) ale ja chyba wolę wersję z naturalnymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście makijaż rewelacja, i usta mmmm, boskie! No ale wiadomo tylko na jakaś konkretną imprezę bo tak na wyjście do ludzi na co dzień to nie bardzo, chociaż ja to i bym może tak wyszła xD

    cudowne odcienie niebieskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za takie wspaniałe komentarze :**

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!! Druga opcja! :) Kupuję w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem też druga wersja, pomalowanie ust podkreśla kolor i wyrazistość tego makijażu :). Usta usta są one bardzo kuszące i ładne tak jak te piwne oczy no ale my tu nie o tym wiec podsumowując to wersja z ustami Git :).

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie to usta i oczy nie zbędne są do zrobienia makijażu dlatego chyba na miejscu jest to jak powiem jak bardzo podobają mi się te Twoje usta i oczy. Tak samo Twoja buzia cała śliczna, nosek i delikatne policzki na pewno muszą być miłe w dotyku, nie powiem ale uczesanie też eleganckie :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie myśl sobie o mnie źle, że taki pisze ale wstawiasz zdjęcia które przedstawiają różne makijaże np i prosisz o opinie a ja bardzo chciałem napisać swoją opinie tylko powiem ci że z mojej opinii wyszło to , że próbuje powiedzieć ci jak bardzo mi się podobasz, zamyśliłem się na jednych ze zdjęć i postanowiłem to napisać to co poczułem :). I tak anonim to co mi szkodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Na jednym ze zdjęć* przepraszam .. jest jedno takie ładniutki znaczy wszystkie ładniutki ale te taki jedno dla mnie jest takie wyjątkowe no ładnie ladnie. No ale dobra bez przesady chyba za dużo już się rozgadałem, wybacz.. pozostało mi tylko życzyć Dobranoc :*.

    OdpowiedzUsuń
  18. thats beautiful!! the colours are amazing!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bez niebieskich ust zdecydowanie lepiej, bardziej kobieco i zmysłowo

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi there! This aгticle couldn't be written any better!
    Looking through this post reminds me off my previous
    roommate! He continually kept prеaching аbnߋut tɦis. I mosst certainly will forwaгd this information to him.

    Pretty ѕure he's going to have a good reaɗ. Thanks for sharing!


    my blog ρost; exercises for abs

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you a lot for shariոg this ԝith all fߋlks you really undeгstand whɑt youu aare
    tɑlking approximately! Вookmarked. Kindly also viѕit my web site =).

    We cοuld have a link exchange arranɡеment among սs

    Here iѕ my weblog no carb diet side effects

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy