wtorek, 12 marca 2013

Przeszłość :P

Wracajmy do teraźniejszość, a konkretnie do przeszłość skoro była już przyszłość i pomęczyłam Was tą staruszką :P 

Dziś chciałam pokazać Wam makijaż do którego mam ogromny sentyment sprzed ok 2-3 lat 
(jeszcze w całkowicie innym rudym bardziej delikatnym :) 

Do zdjęcia mam sentyment, gdyż z nim startowałam w pierwszym w życiu konkursie makijażowym na stronie ikf.com.pl 

I udało mi się być jedną z osób wygranych co bardzo mnie ucieszyło, gdyż w ogóle tego się nie spodziewałam, wkleiłam na szybko makijaż, a że wtedy miałam manie na różnokolorowe rzęsy taki postanowiłam wykonać 

Zwycięzców wybierała Wyższa Szkoła Wizażu i Urody w Warszawie, a nagrodą był zestaw kosmetyków od Ziaja w skład wchodził żel pod prysznic, szampon, krem do masażu oraz list gratulacyjny od szkoły :) 
A tematem były Jesienne Trendy w Makijażu 

Oto zdjęcie 


Teraz patrząc na nie widzę rzeczy, które zrobiła bym inaczej pierwszą by była zmiana brwi hihi :P 


2 komentarze:

Obserwatorzy