piątek, 26 kwietnia 2013

1 tydzień projektu KWIATY

Hejka kochane :)

Dzisiejszy post będzie dotyczył pierwszego tygodnia projektu 
Temat "Kwiaty"

Od jutra do piątku możecie tworzyć co Wam wyobraźnia podpowie

Można tworzyć makijaż lub paznokcie można to i to zawsze większa szansa na wygraną, ilość prac dowolna :)

Kwiaty, kto ich nie kocha żywe, sztuczne, cięte, doniczkowe 

Interpretacja dowolna możecie sugerować się ich kolorem wzorem, czymkolwiek, można je namalować 


Czy nie uważacie że ta róża zachwyca??


Z niecierpliwością czekam na wasze prace:))

Dla przypomnienia lista osób , która bierze udział w projekcie :

4. AnnaMin
9. jowita
11. Picola
I oczywiście ja :)

I oczywiście jeżeli ma ktoś ochotę dołączyć serdecznie zapraszamy :)

Linki do swoich prac najlepiej wpisywać pod tą notką, albo pod notką projektu, żebym na pewno nie pominęła :)

To Kochane pędzelki w dłoń :D

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Super z niecierpliwością czekam na efekt, ja paznokcie mam już przygotowane dzisiaj robiła, make up zrobię w weekend:)

      Usuń
  2. Witaj Kochana !

    Świetny blog, więc może chciałabyś go urozmaicić i wygrać w konkursie ?

    Jeżeli masz ochotę i czas zapraszam serdecznie -http://ashplumplum.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    Do wygrania cudowna apaszka z modnymi wzorami

    pozdrawiam Joasia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. http://mycreativemakeup.blogspot.com/2013/04/projekt-makijazowo-paznokciowy-u.html
    Malwinko przesyłam Ci linka do mojej pierwszej pracy - Kwiaty ;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój post z makijażem już gotowy ;)
    http://mamo-ja-sama.blogspot.com/2013/04/projekt-makijazowo-paznokciowy-u_27.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy