niedziela, 26 maja 2013

Podsumowanie tygodnia lata 20,60,80

Hejka Kochane

Dzisiaj spóźnione podsumowanie tygodnia "lata 20,60,80"
Miałam bardzo ciężki orzech do zgryzienia, więc poprosiłam o pomoc moją przyjaciółkę oraz koleżankę blogową Aknezz (serdecznie zapraszam na jej bloga http://aknezz.blogspot.com/)

I w trójkę coś tam wybrałyśmy :) 

W tym tygodniu łącznie prac było 23, tym samym pobiliśmy nowy rekord, cieszę się bardzo, że temat wam podpasował:)

Oto prace:





















1 MIEJSCE 



Jednogłośnie stwierdziłyśmy, że zasługujesz na pierwsze miejsce, ale był hit bo każda wybrała za inne zdjęcie, takie zrobiłaś wrażenie, że każda praca była zadziwiająca, zachwycające wszystkie trzy stylizację i dlatego 15pkt wędruję do ciebie:)

2 MIEJSCE



Wszystkie trzy pracę są boskie, ale te z kokardą wymiatają!!! Orazu mnie zachwyciły, tworzysz cuda i z tygodnia na tydzień mnie zaskakujesz! Dlatego 10 pkt dla Ciebie:)

3 MIEJSCE 



Dziewczyno, ty masz ogromny talent, twoje prace hipnotyzują i na dodatek są to całe stylizację, które od razu zapadają w pamięć! Więc oczywiście muszą być docenione! 

WYRÓŻNIENIA:

  jowita


Urzekłaś mnie za całokształt, oddałaś wszystko co było w tamtych latach!



Mnie urzekłaś latami 80, strasznie mi się podobały, dziewczyny orzekły, że twój portret z lat 20 jest nieziemski i wyglądasz jak żywcem ściągnięta z tamtych lat!

Dla Was dziewczyny po 2 pkt

5 tydzień "Wielki Błysk" 25,05-31,05 kto nie kocha błyskotek jesteśmy jak sroki, więc chce ujrzeć to również w waszych pracach



Z niecierpliwością czekam na prace 

I pamiętajcie że drugą nagrodę wybieracie wy z pośród wszystkich prac!!!

14 komentarzy:

  1. Ogromnie dziękuję ! Gratuluję Pozostałym dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogłam pomóc w wyborze :) Dziewczyny wykonały kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki! :) Mam nadzieję, że jeszcze czymś uda mi się Ciebie zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn :) wykonały piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wszystkich, w szczególności dla wygranych tego tygodnia :) lysa799 wyszła jak z jakiegoś filmu i bardzo mi się podobała jej praca jak i GlamDivy i..normalnie wszystkie dziewczyny wykonały kawał świetnej pracy :) A ja, nieśmiało również dziękuję za wyróżnienie - jest mi OGROMNIE miło, że podobały się Wam moje prace :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. 2gie miejsce mi sie podoba najbardziej.Moze i ja teraz moze sie dolacze dla zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyroznienia mi sie podobaja !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu, znowu znalazłam się na podium, a się w ogóle nie spodziewałam, bo widziałam wcześniej tyle super prac... Dziękuję Malwinko i ściskam Cię aż za to! :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne prace ! gratuluje dziewczyny :)
    czy do zabawy można się przyłączyć ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że można dołączyć z niecierpliwością czekamy na pracę

      Usuń
  10. dziękuję bardzo za wyróżnienie ;))

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy