wtorek, 4 czerwca 2013

Zielony makijaż + zaproszenie do konkursu:)

Hejka 

Na wstępie chciała bym zaprosić Was na konkurs u blogerki , która bierze udział w naszym projekcie u Justyny K konkurs polega na stworzeniu własnej inspiracji do podanych zdjęć (więcej szczegółów tutaj)

Dzisiaj mam dla was makijaż w którym brałam udział w konkursie u Jovanki i Safiyyah Art udało mi się zając trzecie zaszczytne miejsce, dziękuje dziewczyny!!!

Konkurs polegał na wyborze jednego z dziesięciu zdjęć i stworzyć do tego swoją interpretacje ja wybrałam takie zdjęcie:


I oto moja interpretacja :








7 komentarzy:

  1. Malwinko zasłużyłaś na te nagrodę jeszcze raz gratulację :) i nominowałam cie do Tagu ;)
    http://makijaze-justyny.blogspot.com/2013/06/tag-tagi-tag-czyli-pytania-i-odpowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie jak zawsze, tak dokładnie wykonany, i ten dobór kolorów :) bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. Malwinko, jak zawsze cudnie, schludnie i precyzyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;) Piękny mejkap, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzooo za tak miłe słowa :) Już można zaobserwować mnie, więc serdecznie zapraszam:) Pozdrawiam i oczywiście zapraszam do konkursu http://malwinasiwiec.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy