wtorek, 2 lipca 2013

CRAZY MAKE UP CHALLENGE "MOTYL"

Hejka Kochani!!!

Przyznaje, że miałam dzisiaj zrobić recenzję, ale jakoś znalazłam więcej czasu, więc postanowiłam coś zmalować, więc recenzja będzie kiedy indziej:P

Wymyśliłam że zrobię dzisiaj kolejny tydzień projektu u Jessie 

Tym razem do wyboru ptaki, piórka i motyle

Na początku miałam wybrać piórka, ale stwierdziłam, że poszaleje i stworze coś na całej twarzy, nie byłam do końca przekonana, ale szczerze mówiąc efekt końcowy mnie zadowolił i jestem szczęśliwa, że wzięłam się za ten temat, teraz jestem ciekawa waszych opinii:)










P.S Dzięki kochanym dziewczyną ABC-kobiet i  Alka  udało mi się stworzyć spis i galerie moich stron z boku po prawej stronie możecie zobaczyć konkretne galerie(co prawda nie znajdują się w niej wszystkie fotki) oraz od linki do recenzji itp wydaje mi się, że fajny jest to pomysł bo szybciej można znaleźć coś ciekawego nie przeszukując całego archiwum, dzięki dziewczyny jesteście kochane:*:*::*

16 komentarzy:

  1. Piękny z ciebie motylek :) a skrzydełka super

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale odważne makijaże ostatnio Twoją buzię zdobią :) Bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Motylek naprawdę wyszedł fantastycznie ;)).
    I nie masz za co dziękować ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Prześliczny! Idealne kolory, symetria wygląda naprawdę świetnie! ♥ Dodany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. woooow. krejzi. dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno zajęło mnóstwo czasu, wiem, bo sama malowałam kiedyś motylka i chyba go pokażę wreszcie na blogu. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny!
    Nagroda dotarła, tylko byłam w rozjazdach i zapomniałam napisać ;-) jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, bardzo ciesze się, że dotarła bo się już martwiłam :)

      Usuń
  8. Przy Twoim motylku, mój to larwa :D Zdolniacha!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi bez przesady, twój motyl mnie bardzo urzekł :)

      Usuń

Obserwatorzy