wtorek, 9 lipca 2013

Pazurki brokatowe z kwiatkami + przypomnienie o konkursie

Hejka Kochani!!!
Pierwszy post będzie na szybko, genialna ja zalałam dzisiaj klawiaturę wodą, więc pisze do Was notki na laptopie, a ze względu, że nie mam na nim internetu to kopiuje na kompa;/ Więc trochę mi to zajmie, postaram się w najszybszym czasie zakupić klawiaturę:)
Tymczasowo drobnostki piszę na klawiaturze ekranowej hihi 
Na początek mam dla Was pazurki, dawno ich nie było, świeżutkie dzisiaj takie robiłam klientce :)

A ja zabieram się za malowanienie dla Justynki, zobaczymy co wyjdzie z tym powietrzem :) 
Buziaki :)

P.S Jeżeli, ktoś jeszcze nie widział zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)





9 komentarzy:

  1. Wpadłam przez przypadek ale tak mnie zaciekawiły twoje makijaże i paznokcie, że obserwuję i zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.thickmadame91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pazurki :) jestem ciekawe co ci wyjdzie z ego powietrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śłiczniutkie :) Ja o konkursie pamiętam i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to mam nadzieję, że Cię zaskoczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to jestem taka ciekawa, że nie mogę wytrzymać, szybko wklejaj!!!

      Usuń

Obserwatorzy