czwartek, 15 sierpnia 2013

Kobieta Kot Crazy Make Up Challenge KOMIKSY

Hejka.

Za niedługo wyjeżdżam na urlop, więc postanowiłam porobić projekty na zaśkę, aby żadnego tygodnia nie ominąć:) Tym razem wybór padł na projekt u Jessie Crazy Make Up Challenge.

Tematy zacznie się trochę później, a są nimi:

Komiksy, Klauni, Figury

Mój wybór padł na Komiksy, 
a dokładnie Kobietę Kot i postanowiłam zrobić stylizacje a'la Halle Berry z filmu, uwielbiam jej postać tam, uważam, że idealnie się w nią wpasowała:)


A swoją drogą przy takich stylizacjach przydały by mi się jakieś fajne farbki do twarzy, bo cienie nie są dość na pigmentowane, znacie jakieś fajne, godne polecenia??

















Kosmetyki jakie użyłam:


* Baza pod makijaż Make up Starter Nivea 

*Podkład Powder mat make up kolor: sand 80" 

*Puder Celebrites Beauty Transparent 20 EVELINE 

* Policzki róż Joko

* Cień Glazel (niestety nie wiem jaki toi kolor, bo otrzymałam jako pigment)

* Cień HEAN 281

* Szminka Golden Rose 48

* Tusz Miss Sporty Lash Millionere 

13 komentarzy:

  1. Mrrrau wyglądasz bardzo sexy i w dodatku masz śliczne kocie oczy tutaj dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z rękawiczką i rogami najlepsze :)
    Jak zawsze masz fajne pomysły :)
    Ty to chyba masz dużo czasu, ja to ledwo zabieram się za napisane posta, a co dopiero jakieś wymyślne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja mam bardzo mało czasu, a takie rzeczy wymyślam i robię w trymiga zawszę późnymi wieczorami, dlatego posty są tak późno;/ Bo ja dopiero ok 21-22 jestem na chacie i od razu zabieram się za robotę

      Usuń
  3. Piękne oczy kocico :D Po raz kolejny jestem pod wielkim wrażeniem. Idealnie odwzorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kobieta kot!!!!!piękne oczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulala coz to za sexy kotka? Dobre farby do twarzy ma Kryolan seria Supra color czy jakos ta

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Nawet masz i kocie uszy :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulala... Poszalałaś;))) Fajnie;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czaaad :DD !!! A szminkę GR muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
  9. mrrau! Świetny makijaż!! ♥ Dodany ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy