piątek, 20 września 2013

Jesienny makijaż II + A może projekt?!

Hej:)

Wczoraj na ostatnią chwilę malowałam, na jesienny konkurs prace, jeszcze miałam taki problem z netem że szok, ale dzisiaj śmiało mogę wam ją opublikować to już moja druga wersja, pierwszą znajdziecie TUTAJ

I oto moja wersja, miała być dzienna, więc jak na mnie jest delikatniutka:)








Aby stworzyć ten makijaż użyłam:
* Baza Nivea Make up Starter 
* Podkład Powder Mat Make Up Manhattan 
* Puder Celebrity transparenty Eveline
* Cienie z paletki Peggy Sage
* Tusz Miss Sporty Millionare Lash
* Błyszczyk Rimmel Vinyl Gloss
*Eyeliner Wibo czarny
* Policzki GR Mineral terracotta powder 05

Dodatkowo pytałam się już na FB co byście powiedzieli o projekcie??! Czasu trochę minęło od ostatniego, a tak fajnie się bawiliśmy, jest ktoś chętny ?! Ma FB zgłosiło się już pięć osób:) Czekam i tu na parę zgłoszeń,  w weekend pojawią się tematy, mam nadzieję że Wam się spodobają i dołączycie!

Buziolki:*

16 komentarzy:

  1. Ciesze się, że wreszcie się więcej uśmiechasz :) aż wyglądasz tak promiennie :) makijaż jest świetyn i oczywiście się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki hihi:) Ja mam standardową minę numer 9 haha i to dlatego :)

      Usuń
  2. ten makijaż przepięknie podkreśla kolor Twoich oczu:)
    powodzenia w konkursie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, konkurs był do wczoraj i dzisiaj już były wyniki, niestety nie udało mi się wygrać, ale dziękuje:*

      Usuń
    2. też nie udało mi się wygrać :P a co do projektu to ciekawe jaki wymyślisz temat, jakby był na miarę moich możliwości to chętnie bym się zgłosiła :)

      Usuń
  3. Śliczny makijaż! Jak już informowałam - piszę się na zabawę! Mam nadzieję że tematy dadzą duuże pole do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny :)

    co do wyzwania to chętnie się dowiem co wymyślisz i może wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w żadnym kosmetycznym projekcie, dlatego z wielką przyjemnością się zgłaszam :) Co prawda, nie mam całej masy cieni itp. ale myślę, że coś się ogarnie :)
    Piękny jesienny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż bardzo ci takowy pasuje :) kurczę chętnie bym się zgłosiła, ale jak wiesz brak aparatu mi uniemożliwia branie udziału w projektach, bo mogę mieć spore braki :( jeszcze mam 2 zaległe projekty :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż i niezwykle fotogeniczna twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dołączam do projektu jeśli można :)) śliczny makijaz i fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy