niedziela, 3 listopada 2013

Dzienny makijaż brązy i róż

Hejka :)

Dzisiaj myślałam, że zdążę przygotować Wam coś więcej jak to w niedziele jednak zabrakło mi czasu i pokaże tylko mój dzisiejszy dzienny make up 






Kosmetyki, których użyłam:  
 * Baza Miraculum La ROSE
* Podkład Manhattan Powder Matt Make Up
* Puder transparentny EVELINE
* Tusz do rzęs NYC HIGH DEFINITION
*Eyeliner WIBO czarny
* Błyszczy Eveline 590Colours Celebrities
* Cienie z paletki Peggy Sage 


Życzę Wam miłego wieczorku i przypominam, że jutro wyniki Halloweenowego tygodnia:) 

15 komentarzy:

  1. Podglądam Twojego bloga już od jakiegoś czasu :) Bardzo lubię Twoją inwencję Twórczą i zapał do pracy jak i niektóre makijaże. Niektóre z kolei nie do końca są w moim stylu ale to tylko moje subiektywne zdanie :) A tak w ogóle to mieszkamy bardzo blisko siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie:* I oczywiście szanuje osoby szczere, ja to mam ten swój szalony świat, więc nic dziwnego hihi:) Bardzo mi miło z tego powodu,. O a skąd jesteś ?

      Usuń
    2. A pewnie z sąsiedniego osiedla ;)

      Usuń
  2. bardzo ciekawy :-) super na Tobie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze pięknie i znów widzę u ciebie boskie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:* zawsze jak mi się przypomni to jakieś dodaje:)

      Usuń
  4. beautiful colors!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super makijaż :) ja też na codzien lubie takie kolorowe :) makijaż jest dla mnie wyrażaniem osobowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja lubię takie mocniejsze wydania <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, piękne paznokcie! No i fryzurę masz odjazdową, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje serdecznie za wszystkie słówka :*:**:

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy