niedziela, 17 listopada 2013

Kolorów Moc:D

Hejka Kochani:)

Dzisiaj będzie moc kolorów, czyli cała tęcza na moim poliku, mam nadzieje, że Wam się spodoba :) 








Oto kosmetyki, których użyłam :
 * Baza Miraculum La ROSE
* Podkład Manhattan Powder Matt Make Up
* Puder transparentny EVELINE
*Policzki puder Consatce Carrol nr 16
* Tusz do rzęs NYC HIGH DEFINITION
*Eyeliner WIBO czarny
* Błyszczyk Wibo 
* Cień Inglot pigment 35
* Sleek I divinie wszystkie kolorki z tej paletki brałam :) 
 

W tym tygodniu jakoś mało prac projektowych dostałam, czyżby inspiracja zdjęciem Wam się nie spodobała, jakby ktoś miał jeszcze ochotę podrzucić to do jutra do godziny 20 macie czas, bo dopiero po tej godzince będę ogłaszać wyniki :)

Do usłyszenia :* 

Ps. przypominam o rozdaniu trwającym na blogu i FB

17 komentarzy:

  1. suuuuuuuuuper ;-) uwielbiam takie soczyste kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci to wyszło :) Mnie niestety dopadła grypa i cały weekend przeleżałam w łóżku :( ale jeśli do jutra jest czas to może się jeszcze wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny efekt! Masz cuuuuudowne oczy.... :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Malwinko wygląda cudownie :* Naprawdę piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie :)! za każdym razem coraz bardziej mnie zadziwiasz ;) oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowy :) kolorowy (czyli tak jak lubię), mnie się bardzo podoba :) świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wygląda na powiece taki limonkowy cień :) bardzo mi się podoba taki kolorowy, soczysty makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie ;D szkoda, że w takim makijażu nie wychodzi się na miasto :D świat bylby taki kolorowy

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy