wtorek, 26 listopada 2013

Paznokcie metaliczne:)

Witajcie:)

Dzisiaj mam dla Was pazurachy, bo ostatnio coraz mniej ich u mnie:)
Może niedługo jakąś recenzje napisze, a nie Was tylko makijażami zanudzam, abyście mieli jakieś urozmaicenie:)

Pazurki żelowe, kolory żeli szary i czarny metalik i białą farbką akrylową Mistero Milano malowany wzorek:



Jutro też planuje podać wyniki rozdania, chciałam to zrobić dzisiaj, ale do teraz miałam awarie internetu, przygotowałam już dzisiaj spis osób trochę ich było, jutro powycinam i będziemy losować:D

Do usłyszenia:*

8 komentarzy:

  1. Fajne, ale ja bardzo nie lubię zdjęć jak palce są naoliwione, okropnie to wygląda ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robione klientce od razu po zabiegu i dlatego, sobie jak robię to też bez oliwki, chociaż niby PRO powinny być na oliwione :)
      Dziękuje:*

      Usuń
  2. Fajny ten melaliczny żel. Moje sreberko takie fajne nie jest :) z jakiej firmy masz ten zelik?? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne!! :O Strasznie mnie się efekt podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor super, ale okolice skórek jak z horroru :D brrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czerwone na około to oliwka, jeżeli o to ci chodzi:)
      Dziękuje:*

      Usuń

Obserwatorzy