środa, 6 listopada 2013

Paznokcie żelowe niebiesko-białe

Hejka Kochani!

Jako że moje pędzle w końcu zasłużyły na długą kąpiel, waśnie się suszą i zamiast makijażu dzisiaj będą pazurki, a dokładnie moje żelki, które właśnie nosze :) Ostatnio zapominam brać aparatu do pracy, skupiłam się jakoś na makijażach, ale postaram się to jak najszybciej zmienić:





Są to żelki, użyte jak zawsze żele Silcare 
niebieski i biały plus srebrna folia transparentowa z INDIGO ,
farbki akrylowe z Mistero Milano 
oraz cyrkonie Swarovskiego 

Życzę miłego wieczorku i do usłyszenia :*

5 komentarzy:

  1. nice! Dla mnie pazury to czarna magia nawet spiłować ich dobrze nie umiem:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ten niebieski jest piękny:) śliczny kształt pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kształt pazurków i kolor! Ja ost też jestem zakochana w foli, a Indigo uwielbiam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy