poniedziałek, 23 grudnia 2013

Moje pazurki świąteczne + WESOŁYCH ŚWIĄT! :**

Witajcie Kochani!

Dzisiaj pokaże Wam moje świąteczne paznokcie, które w czasie przerw udało mi się sklepać:) 
Oto one:




A Wam Kochani chciała bym życzyć Zdrowych, Szczęśliwych Świąt, w gronie rodziny i przyjaciół, aby zleciały Wam w chwilach radości :)

To moje pierwsze święta blogowe, mam nadzieje, ze nie ostatnie, więc jeszcze raz z całego serducha wszystkich czytelnikom życzę Wesołych Świąt i oczywiście wymarzonych prezentów:*****





13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie do siebie, jak wpadniesz nie ma problemu:**************

      Usuń
  2. Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robilam choinki karczochowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie powalająco cudowne!
    Tobie również Malwinko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko jakie wspaniałe !! !<3
    Naprawde czarujące <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie Kochana zdrowych i Wesołych Świąt : **

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja je chcę! Matko, jak się takie robi?! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje :******
    Pazurki żelowe najpierw brokat srebrny mieniący się na wszystkie kolory, zbudowany i na wypiłowaną warstwę malowany na czarno i białe kropeczki nabłyszczony i gotowe:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy