piątek, 14 marca 2014

Wężowy projekt:)

Witajcie:)

Dzisiaj przybywam do Was z makijażem projektowym u Nail Makeover, niestety pierwszy tydzień był w tamtym tygodniu, a że jak wiecie u mnie dużo się działo niestety musiałam go opuścić, ale ze tematy bardzo mi się podobały nie mogłam go ominąć i zaczynam od drugiego tygodnia, a tematem jest wąż, wczoraj po nocy mnie natchnęło więc tak o 2 skończyłam fotki i dzisiaj je Wam pokazuje, oto efekty: 











Usta trochę splatały mi figla na zdjęciu, bo w rzeczywistości były czarno żółte jak wężyk u góry :) 

A oto moja inspiracja:

Na zdjęciu z projektu, podany był żółty wąż, jednak Ci co mnie dłużej śledzą wiedzą, że w takich odcieniach już kiedyś robiłam, ale dla przypomnienia wkleję Wam starego węża:


Więcej zdjęć starego węża znajdziecie TUTAJ 

Mi osobiście nowy podoba się lepiej, chociaż ze starego podobają mi się usta:) A jakie są Wasze opinie?? Który przypadł Wam lepiej do gustu?! Jestem strasznie ciekawa!~

Do usłyszenia :** 


12 komentarzy:

  1. oba mi się podobają :-) wszystko świetnie współgra i po prostu cudownie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Wam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie!! Oba są super!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon już jest stary jak świat :DD, ale dziękuję :)) Długo nad nim siedziałam, bo to jeden obrazek :D. Jak chcesz to mogę Ci zrobić podobny :))

    Cudowny makijaż, zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio brak czasu na zwiedzanie blogów, mam nadzieje, że mi to wybaczysz:)
      Ale miło, jak ten mi się znudzi to z chęcią sie odezwę! Bo Twój jest z wielką klasą !

      Usuń
  5. Świetna robota!
    Czyli też tak masz jak ja, że wena na makijaż łapie Cię późnym wieczorem ;) hihi.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze mnie zaskakujesz :)
    rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to masz genialne pomysły ! :) Super

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy