wtorek, 13 maja 2014

Iwostin Fluid wzmacniający do skóry naczynkowej - recenzja

Hejka Kochani:)

Dzisiaj będzie coś innego, a mianowicie recenzja, wiem że rzadko je pisze, ale nigdy nie jestem pewna czy Wam się przyda, więc dajcie koniecznie znać:)

Dzisiaj pędzie o Fluidzie wzmacniającym Iwostin




Co napisał producent:

Właściwości: 
Wzmacnia naczynka krwionośne
Redukuje zaczerwienienia
Przynosi uczucie ulgi i komfortu
Wygładza i wyrównuje koloryt skóry
Zapewnia trwały efekt naturalnego makijażu do 10 godzin
Zapewnia wysoką ochronę przeciwsłoneczną (filtr SPF 30)
Dostępny w 3 odcieniach (jasny, naturalny, ciepły beż)

Efekt zmniejszenia widoczności zaczerwienień oraz zmian naczynkowych potwierdziło 82% badanych*

Fluid wzmacniający, trwale kryjący, dla skóry naczynkowej:
Żródło: http://www.iwostin.pl/

Co myślę ja: 


Jak widać dostępne są tylko trzy kolory, ja jestem posiadaczką naturalnego koloru i pasuje on do mnie idealnie. Dla mnie to świetny podkład na dzień, fajnie wyrównuje koloryt skóry, fajnie redukuję wszystkie zaczerwienienia, nie czuć go na skórze, jako że ja nie mam zbytnio problemow z cerą sprawdził się on u mnie bardzo dobrze, często stosuje go do pracy, aby mieć szybki i delikatny efekt. Nie robił u mnie efektu maski, nie rolował się, nie ważył. Ja stosuje na niego dodatkowo puder transparenty, który utwardzał i matowi fluid. 

Opakowanie:


Tubka z cienkim zakończeniem, co pozwala na precyzyjne wyciśniecie fluidu, bez problemu że będzie za dużo, pakowane w kartoniku. Pojemność 30 ml czyli klasyczna wielkość, dla mnie jest bardzo wydajny, używam od ponad miesiąca i nie zużyłam połowy :) 

Krycie: 

Postanowiłam zrobić mini test, aby pokazać Wam jego krycie:) Namalowałam czarnym eyeliner serduszko .



Zaraz po nałożeniu:


I po wchłonięciu: 


Więc sami mniej więcej możecie zobaczyć jego krycie, moje oczekiwanie spełnił, a Wasze ? 


Cena:

ok 28 zł /30 ml

Podsumowując:

Plusy

+ cena
+ wydajność
+ delikatny
+ nie waży się 
+ nie ma efektu maski
+SPF 30
+stapia się ze skórą
+dobrze się rozprowadza
+ nawilża 

Minusy:

- za mały wybór koloru, mi udało się trafić idealnie, ale nie każdy może być takim szczęściarzem :) 

Generalnie, jak wspomniałam wcześniej jest to idealny podkład na codzienne wyjścia w niskiej cenie :)


Do usłyszenia:** 



6 komentarzy:

  1. Chętnie bym wypróbowała próbkę tego najjaśniejszego odcienia bo produkt wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krycie jest faktycznie imponujące a np zdarza się że malując nim klientki wspomagasz się kamuflażem? :) Długo utrzymuje się na skórze?
    Co do rękawiczek - kupiłam M-ki i okazały się za duże, ale niekoniecznie mi to przeszkadzało, powiem szczerze :) Jedynie czasami musiałam je poprawiać bo spadały ale tak ogólnie było ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdarzyło mi się malować nim klientki, bo jakoś mam osobne kuferki jednen dla mnie, a w pracy specjalny dla klientek, i jakoś go jeszcze nie przetransportowałam do salonu :) A co do rękawiczek to z tych trzeba brać malutkie, bo one są wielkie same w sobie:)

      Usuń
  3. Szkoda,że ma mały wybór kolorów:( Jednak, za tą cenę warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy