piątek, 8 sierpnia 2014

Róż rządzi!

Hejka Kochani :)

Post miał pojawić się już wczoraj, ale nie miałam dostępu do neta.
Dzisiaj post będzie dotyczył bardziej włosów, chociaż jakiś tam szybki make up też jest :) Blond poszedł już w zapomnienie, jakoś po dłuższym zastanowieniu do mnie nie przemawiał, miałam, wytestowałam teraz wiem, jednak wole bardziej odważniejsze kolory, stwierdziłam już jaki chce docelowy kolor, ale postanowiłam skorzystać że na blondzie każdy kolor będzie fajnie wyglądał, więc zakupiłam płukankę do włosów i szaleje, kolor róż jako że lubię wyraziste kolory i ją już kiedyś testowałam mam na nią swój sposób, nie rozcieńczam jej tylko bezpośrednio nakładam na włosy i susze, dzięki temu kolor jest intensywniejszy i starcza zdecydowanie na dłużej, koszt takie płukanki w moim kosmetycznym 3,40 i oczywiście starczy na parę razy, a zmiana totalna, sami oceńcie :D








Do usłyszenia :***



13 komentarzy:

  1. odwaznie i nie jest ci zle ale jednak wole cie w odrobine naturalniejszym kolorze. W czarnych i rudych jest ci rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega kolorek :) Ja aż tak odważna nie jestem, ale jutro na moich włosach wyląduje rudo-pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jutro też planuję różową płukankę :D ale nie na całej czuprynie :D mi się mega podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO świetnie, nie mogę się doczekać efektów :)

      Usuń
  4. Dziękuje dziewczyny, rudy ma być moim kolorem docelowym, a na razie sobie szaleje:) A co wakacje są :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No kolor na włosach czaaad ;)
    Makijaż jak zwykle super. Też muszę coś zmalować w różach.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie jestem na etapie wracania do blondu po mojej przygodzie z czerwienią... :)
    Tobie to chyba wszystkie kolory pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. heh wiedziałam, że długo nie wytrzymasz :) oczywiście wyglądasz świetnie :) ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kuwa szaleństwo!!!podziwiam za odwagę.makijaż jak zwykle mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie! Jak zawsze :) plus z pasującym kolorem makijażem to po prostu magia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. EEE super Do takiej fryzurki ten kolor pasuje idealnie Z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasują Ci takie szalone kolory, ale w blondzie też było Ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy