środa, 11 marca 2015

Urodzinowy makijaż

Hejka!

Pisząc post, mam jeszcze urodziny! Jak ja lubię ten dzień :) Kończąc będzie już pewnie po, minęło również 4 dniowe imprezowanie, bo my jesteśmy marcowa rodzinka i świętujemy dzień po dniu :) Dlatego nie miałam ostatnio czasu na dokładne focenie moich makeupów, ze swoich dzisiaj zrobiłam kilka szybkich fotek :)

Ale na początek zobaczcie jakiego ślicznego torta mi zamówili, 







I mój honorowy gość 









I makijaż z Kornelkowych urodzin :)



Do usłyszenia: ***




10 komentarzy:

  1. Kochana! Jeszcze raz najlepsze życzenia!:) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ! <3
    Wspaniały tort ! Cudny wręcz !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego Kochana!
    Piękne makijaże i przepiękny tort :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego naj naj :-* Tort bomba a gość jaki śliczny nie wspominając o pieknyn makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny torcik ! Wszystkiego najlepszego Kochana z okazji urodzin. Aby nigdy nie zabrakło Ci weny, a klientki waliły drzwiami i oknami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tort!! Nigdy takiego nie miałam, w sensie że tak artystycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego kochana! Wyglądasz cudnie a tort robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne makijaże!
    Wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. sto lat kochana !!!
    przeswietny tort

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetny tort! :) i piękny makijaż. spóźnione sto lat ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy