poniedziałek, 25 lutego 2013

Krem do ciała ciasteczko kokosowe!

Dzisiaj w salonie odwiedził mnie Pan z hurtowni z nowością maskami i peelingami do ciała. Przyniósł mi 4 próbki trzy kremów do ciała i jeden peelingu 

Pierwszy jaki wzięłam było o zapachu ciasteczka kokosowego 


Tak pięknego zapachu dawno nie czułam, jest po prostu rewelacyjny pachnie jak świeżutko upieczone ciasteczka, aż chce się schrupać. Naprawdę rewelacyjne, do takich kosmetyków jestem sceptycznie nastawiona, ale ten naprawdę wywarł na mnie wrażenie, więc od razu go zakupiłam! Jest gesty mało wystarczy, aby się ładnie rozprowadził i długo pachniał 
Za 300g zapłaciłam 35zł

Z tej serii z każdego jest peeling i maska 

Kolejny zapach to lody truskawkowe, też świetnie pachną od razu poczułam lato :) 

Dostałam jeszcze o zapachu kwiatowym i mleka tez bardzo ładnie pachną, ale te już takiego show u mnie nie zrobiły bo to są często dostępne zapachy.

Dostałam katalog i znajdują się jeszcze różne zapachu np. ciasteczko czekoladowe, pestki winogron, mandarynka, oliwkowe, lawenda i wiele innych. następnym razem kupie kolejne bo naprawdę bardzo ładne zapach !

Jeżeli ktoś ma możliwość ich zakupu serdecznie polecam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy