poniedziałek, 25 lutego 2013

Tusze do rzęs


Moi Drodzy,
dzisiaj postanowiłam napisać o tuszach do rzęs. Jak wiadomo każda kobieta chciała by mieć mega długie i super podkręcone rzęsy, ale co zrobić jak natura nas takimi nie obdarowała ? Teraz jest możliwość przedłużanie ich metodą 1:1 sama kiedyś takie miałam i zrobiłam sobie z tego kurs i jako, że wiem na jakiej zasadzie to działa i w ogóle ja osobiście byłam średnio zadowolona ze względu na to, że je trzeba zmywać specjalnym płynem delikatnie nie pocierając jak ktoś na co dzień się nie maluje to może i dobre rozwiązanie, ale jak ktoś tak jak ja robi sobie mocny make up to zmywałam cały wieczór heh i jakoś mi to nie odpowiadały tym samym szybciej odpadały od częstego przeczesywania, ale nie oszukując nikogo efekt zniewalający jest :) A wy co o nich sądzicie ?? Nosicie, albo miałyście?? 

No dobrze odeszłam trochę od tematu :)) Więc tak; na pewno ja każda z Was przetestowałam miliony tuszy do rzęs i tych tańszych i tych droższych i w tym nie mogę się zgodzić, że jak coś jest drogie to od razu musi być lepsze, bo to nieprawda ! Więc trafiałam na te lepsze i te gorsze to się rozmazywały, to nie podkręcały, to nie było widać efektu że są pomalowane. 

Po długich poszukiwaniach moimi faworytami są :
Maybelline Colossal Volum' Ezpress



Szczoteczkę ma dużą, bardzo dobrze się rozprowadza, nie skleją, wydłuża, ma mocny kolor. Jestem z niego ogólnie bardzo zadowolona. Są rożne jego odmiany ja najbardziej lubię właśnie ten żółty.

Cena ok 30zł w zależności od sklepu 
Oraz 
Miss Sporty 

LASH MILLIONAIRE

Ten też jest bardzo dobry długo się trzyma, nie kruszy, nie robi plam i cena jest bardzo przystępna bo za niego w różnych sklepach zapłacimy góra do 15 zł ja często płace w Rossmanie za niego na promocji 9,90 zł 

I to są moi dwaj faworyci :)) 

Wiadomo nie ukrywam, że ktoś jakby chciał mieć firanki zamiast swoich krótkich rzęs żaden tusz nie będzie cudotwórcą, wiec jeżeli chcemy mieć rzęsy jak z reklam o tuszach dokonają tego tylko sztuczne rzęsy te na pasku albo w kępkach ja je po prostu uwielbiam w każdej postaci, ale to już w innym poście 

A Wy moi drodzy napiszcie mi jakie wy używacie tusze i czy jesteście z nich zadowolone może ktoś używa takich jak ja więc co o nich sądzicie:) 

1 komentarz:

Obserwatorzy