sobota, 30 marca 2013

Konkurs "Postacie z horroru"

Hejka Kochani!

Zawiązku z świętami przygotowałam dla Was niespodziankę w formie konkursu, tematem nie będą jednak święta :) 

A jego temat to Postacie z horroru :)

Interpretacja własna, tak jak wy to widzicie, nie musi być koniecznie rozlew krwi (chociaż takie prace będą na pewno ciekawe :) Jeżeli będziecie się wzorować jakąś konkretną postacią miło widziane również jej zdjęcie! 


Zdjęcia wysyłacie na adres mail malwina305@interia.pl w temacie wpisujecie "postacie z horroru"

Minimum dwa zdjęcia, a na jednym karteczka z napisem " konkurs malwina305.blogspot.com" (aby nie było, że zdjęcie ściągnięte z internetu)

Aby wziąć udział w konkursie musisz być moim publicznym obserwatorem oraz dodać baner z od linkiem do mnie na swojego bloga lub FB 
,

Konkurs zaczyna się dzisiaj i kończy 30.04.2013 

Zdjęcia prac konkursowych na bieżąco będą publikowane na blogu :)


I teraz nagrody 

Za 1 miejsce 


* LA ROCHE- POSAY HYDREANE TEINTE Nawilżający krem tonujący do skóry wrażliwej ( 60zł)
*Trzy słoiczki brokatów (złoto, brudne złoto, bezbarwny) 
*Kolczyki
*Spinka, broszka jak kto chce tak niech zwie robiona przeze mnie płatek po płatku z tyłu przypięta spinka, więc można ją zamontować gdzie się chce :) 

Za 2 miejsce 


* Oliwka do skórek jaśmin
*Trzy słoiczki brokatów (złoto, brudne złoto, bezbarwny)
*Kolczyki
*Spinka, broszka jak kto chce tak niech zwie robiona przeze mnie płatek po płatku z tyłu przypięta spinka, więc można ją zamontować gdzie się chce :)

Za 3 miejsce

*Trzy słoiczki brokatów (złoto, brudne złoto, bezbarwny)
*Kolczyki
*Spinka, broszka jak kto chce tak niech zwie robiona przeze mnie płatek po płatku z tyłu przypięta spinka, więc można ją zamontować gdzie się chce :)


Z niecierpliwością czekam na zgłoszenia!!!


Regulamin:
1.Sponsorem kosmetyków jestem ja, właścicielka bloga (www.malwina305.blogspot.com)
2. Warunkiem odbycia się konkursu jest min. 15 zgłoszeń.
3. W przypadku dużej ilości zgłoszeń przewiduję dodatkowe nagrody.
4.Udział w konkursie mogą brać osoby pełnoletnie.
5. Tematem konkursu są postacie z horroru
6. Chcąc wziąć udział w konkursie musisz: być publicznym obserwatorem, dodać baner na bloga lub FB, wysłać na maila min. dwa zdjęcia w tym jedno z karteczką "konkurs malwina305.blogspot.com"
7. Nagrody wysyłam jedynie na terenie Polski.
8. Wszystkie zgłoszenia będą sprawdzane, a w przypadku ich niepoprawności osoba zostanie wyeliminowana z konkursu
9. Konkurs trwa od dzisiaj, tj. 30.03 do 30.04 do godz.23.59
10. Wyniki zostaną ogłoszone w terminie do 5 dni od zakończenia konkursu.
11. Na dane zwycięzcy czekam 5dni
12. Zwycięzce wybieram ja z lekką pomocną przyjaciół
13. Nagroda zostanie przesłana w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania adresu zwycięzcy.
14. Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie.
15. Zgłaszając się do rozdania akceptujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych  ( Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883). 




10 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do zabawy: http://anjamberg.blogspot.com/2013/03/zabawa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pół starej baby już mam, to na drugie pół wymyślę jakiegoś potworka :D Dziękuję za zaproszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za zaproszenie , konkurs bardzo mi sie podoba wiec z checia wezme udzial ;) mam tylko jedno pytanie , mieszkam w Irlandii wiec czy w razie wygranej moge podac adres kogos z rodziny badz przyjaciol ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, z niecierpliwością czekam na zgłoszenie! A co do odbioru nagrody to nie ma problemu :)

      Usuń
  4. Jutro dodam baner i zgłoszenie... będzie skromnie no ale cóż! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O niestety nie doczytałam... nie mam 18, dopiero za kilka miesięcy. Eh!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma problemu wystarczy Zgoda rodziców:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I have
    really enjoyed surfing around your blog posts. After all I'll be subscribing to your rss feed and
    I hope you write again very soon!

    my blog ... pest control in cincinnati ()

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy