piątek, 29 marca 2013

Pazurki :)

Hejka 
Dzisiaj mam przygotowane pazurki , które wykonałam dzisiaj i wczoraj to nie wszystkie, ale tyle mi się fotek udało walnąć :)

Zaczynając od moich, kolorowy brokat każdy palec inny :)
Moje zostały robione trochę wcześniej jak widać lekki odrost, jak się przyjżycie to na jednej ręce jest ciut większy od drugiego bo różnica wykonania jednej a drugiej ręki wynosi dwa dni, nie miałam czasu więc chodziłam z jedną ręką zrobioną , a drugą nie :) 


I dzisiejsze, kokardki ręcznie malowane farbkami 

Tulipanki też ręcznie malowane 






2 komentarze:

  1. Wow, nie dość ze makijaże robisz niesamowite to jeszcze paznokcie! Zabojcze połączenie ;D kokardki super ^^ i turkusik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne ♥

    Wesołych Świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy