wtorek, 2 kwietnia 2013

Jak zrobić ranę + makijaż dzienny:)

Hejka

Na początek mój dzisiejszy dzienny makijaż:


 



I teraz jak robię rany mam dwa sposoby:
1. Biorę zwykła chusteczkę lub papier drę na małe kawałeczki i na zwykły klei przyklejam do twarzy po parę warstw, aż zrobi się sztywne, czekam chwilkę ,aż przeschnie i pudruje ją aby miała kolor skóry i tu można ja trochę oderwać tak jak w zombie ta rana otwarta wtedy taki efekt jest, przy tym sposobie gorzej jest zakryć przejście między skórą, a raną więc najlepiej albo zacieniować brązowym cieniem, albo przykryć krwią:)

2. Masa mąkowa to robię trochę mąki ziemniaczanej i trochę zwykłej nie za dużo bo z tego dużo wychodzi więc zazwyczaj łyżeczkę góra dwie tej i tej do tego tyle samo łyżeczek wody i coś tłustego oliwę albo coś mieszamy i się zrobi ja dodaje zawsze do tego jeszcze trochę podkładu wlewam nie za dużo, bo zrobi się ciemniejsza niż na twarzy! I później normalnie dokładam do twarzy przygnieść trochę i się będzie ładnie kleić i to tyle :) Jak byście chciały to mogę pokazać wam krok po kroku, ale na to potrzebuje więcej czasu :)

Mam nadzieję, że pomogłam i tym samym więcej osób zgłosi się do mojego konkursu do którego podaje link:

5 komentarzy:

  1. Chyba się skuszę na udział w konkursie, wkońcu horroromaniaczka ze mnie ;) tylko czy będę miałą czas

    P.S. zostałaś nominowana do Lebster Award http://lyssa799.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. i jak spisuje Ci sie ta paleta 120 cieni? :)
    kurcze mam fajny zrobiony make up zombie, ale nie mam zdjecia z karteczka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudowny kolor włosów! Jakiej farby używasz?
    Fajny make up ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam farby z l'oreal podaje link jak wygląda :)
      http://www.lorealparis.pl/img/l10n/products/305x262/HCo13_5.jpg

      Usuń

Obserwatorzy