środa, 10 kwietnia 2013

Makijaż w stylu Audrey Hepburn Defilada Gwiazd z Golden Rose

Hejka Kochane:)

Dzisiejsza sesja wyszła totalnym spontanem, wczoraj wieczorem znalazłam konkurs u Golden Rose (firma o której już pisałam o Calineczka i lakierach do paznokci :)) Na 10 lecie zorganizowany został konkurs co tydzień do stworzenia nowa Gwiazda w tym tygodniu

Makijaż w stylu Audrey Hepburn Defilada Gwiazd z Golden Rose

Rano pytając dla żartu koleżankę, czy uczesze mnie w stylu Audrey pokazując koka, odpowiedziała bez wahania  że pewnie w szoku usiadłam na fotel i wzięła się do roboty, byłam w wielkim szoku jak zobaczyłam efekt, nie wierzyłam, że z moich króciutkich włosów da zrobić się choć odrobinę podobnego koka, a tu niespodzianka, w życiu bym się nie spodziewałam więc wielki szacun Asiu, że udało ci się coś stworzyć z tych moich włosów.

Następnie poleciałam szybko po lufkę do kiosku, bo pierwsze co ten atrybut mi się z nią skojarzył, niestety nie było takiej długiej jak ona miała, ale koleżanka dała mi cienkiego papierosa więc daje rade hihi:)  

I wzięłam się do tworzenia make up'u 

Dla przypomnienia tak wyglądała Audrey 


Tym koczkiem się inspirowałam :) 

I oczywiście tym makijażem, który przy zamkniętych oczkach wygląda tak :


I teraz moje prace :)










I co szok, że taki koczek wyszedł, ja cały czas nie mogłam w to uwierzyć :)
Brakuje tylko mini grzyweczki :)

I dobrze, że zrobiłam to na spontanie dzisiaj, bo właśnie przeczytałam, że pierwszy tydzień kończy się dziś :)

7 komentarzy:

  1. Zadbałaś o wszystkie szczegóły, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten makijaż sama się zastanawiałam czy nie zmalować czegoś;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! super :) naprawdę świetna robota. i ta fajka prawdziwa najprawdziwsza! u mnie w roli fajki był pędzel ;D

    PS. zapraszam do siebie na konkurs makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostrrrry makijaż, nie dla mnie ze względu na opadające kąciki ale muszę przyznać że wykonałas go ładnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że sporo dziewczyn wzięło udział. :)Ja nie zdążyłam na czas,ale może spróbuję w innych tygodniach. Ostro siostro wyszło!Tak bardziej graficznie!Fajny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy