wtorek, 9 kwietnia 2013

Miejsce pracy, mój drugi dom Nefretete

Hejka 
Dzisiaj przygotowałam dla Was mój zakątek pracy :) 
Świeżo po remoncie:)

Moja nazwa to Nefretete mamy dwie druga to Cleopatra nazwa fryzjerki :)
w salonie mamy wystrój Egipski:)

Oto moje miejsce robienia pazurków


Pierwszym elementem jest obraz Piramid, w który wpatrują się moje klientki, znają go już pewnie na pamieć :)


Kolejny akcent Egipski to zegar, a pod nim półeczka z lakierami i wiecznie nie dokończoną kulą wzorków na paznokcie :)


I kolejny akcent to skarbona, którą sama zrobiłam ze słomek do picia, jako stelaża, płatków kwiatów, brązowego materiału  soli pokolorowanej pudrem, aby udawała piasek i oczywiście hamak z tiulu i dwóch wykałaczek :)  I oczywiście napis jakby ktoś nie doczytał "Zbieram na wczasy pod palmami " hihi


Fotel do makijażu i brwi jeszcze w foli :) A na ścianie dwa plakaty z naszymi nazwami moją Nefretete i fryzjerki Cleopatry :)



Mały kącik rozrywkowy z telewizorem i kolejne akcenty jakby ktoś się nie dopatrzył to wielbłąd na kaloryferze i magnesy przyczepione na nim wielbłąda, Cleopatry i Nefretete 


Lada na której kolejne Egipskie rzeczy duża i mała piramida i kotek egipski, a i palma:)


Stanowisko fryzjerki :)


Na ścianach wiszą jeszcze papirusy 



I kącik dla czekających jak widzicie jeszcze z serduszkami, bo zdjęcia robione przed walentynkami :)


I nasza reklama na szybie przed wejściem ze wszystkimi dostępnymi usługami , ja widzicie razem tworzymy Nefretete i Cleopatre :)


A i na koniec przed wejściem przy reklamie znajduje się codziennie wystawiana tablica, na której codziennie piszemy ofertę dnia po jednej ode mnie i od fryzjerki :),


I to jest właśnie mój drugi dom :) 
Wszystkich serdecznie zapraszam do jego odwiedzenia :)







3 komentarze:

Obserwatorzy