niedziela, 15 września 2013

Niedzielny dzienniak + Bloglovin:)

Witajcie:)

Jak Wam mija weekend?? Ja dzisiaj od rana wzięłam się za makijaż:) I dzisiaj używany inną paletką niż zawsze, bo Page Sage, na sobie używałam ją dopiero pierwszy raz, bo jakoś kolory dla mnie za łagodne, ale taka samotna leży od pół roku, więc dzisiaj nadeszło jej pięć minut i oto efekt:










A oto kosmetyki które użyłam do wykonania tego makijażu:


To życzę Wam miłego wieczorka, buziolki:)

Właśnie weszłam na bloglovina zobaczyć o co kaman tyle osób o tym pisało, a mi jakoś wyszło z głowy jakie zaskoczenie było moje jak znalazłam swojego bloga a tam już 28 osób mnie śledzi, niezmiernie mi miło, postanowiłam aktywować swojego bloga i oto możecie mnie znaleźć TUTAJ


13 komentarzy:

  1. No ile uśmiechniętych fotek ♥ Makijaż jest świetny ładnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, kojarzy się bardzo z jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę i pazurki się zmieniły ;)). Śliczny makijaż ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty spostrzegawcza:) To prawda, jestem w trakcie testowania hybryd, już niedługo o nich napisze:)

      Usuń
  4. Genialne makijaże!!

    A do tego Ty jesteś piękna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje oczy wyglądają niesamowicie! :)
    Cudowny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wykonany makijaż, pasuje Ci!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. A jednak nie takie łagodne kolorki, wydobyłaś z nich ładne, intensywne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie podkreśliłaś tym makijażem kolor swoich oczu, normalnie ach i och!:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy