sobota, 3 maja 2014

Wiosennie z BornPretty

Hejka:)

Jak tam Wam majóweczka mija?? Macie długi weekend? Ja jestem tym szczęśliwcem, że mam wczoraj mieliśmy nawet ładną pogodę, więc wybraliśmy sobie leniuchowanie w domku letniskowym, dzisiaj pogoda gorsza, ale i tak cały dzień spędzony na dworze :) Uwielbiam wolne dni :) 
A dzisiaj mam przygotowaną pracę, która mnie natchnęła jakiegoś wieczora, ostatnio zdjęcia robione na zaśkę, a czasu na wklejenie brak :/






Makijaż oczu wykonany paletką z Born Pretty 


Pamiętacie, że na moje nazwisko macie zniżkę -10 %?? Wystarczy wpisać kod z obrazka :


Do usłyszenia:***


13 komentarzy:

  1. fajny makijaż podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie! :) Pozdrawiam i życzę miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle genialnie, Twoja kreatywność nie zna granic <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny <3 bardzo mi się podobają wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż Malwinko, jak zwykle :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz talent :D świetny makijaż :))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. C U D O W N I E !!!!!!!!!!

    REWELACYJNE WYKONANIE !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż,piękne cienie ślicznie ci to wyszło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje Wam serdecznie :****

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy