środa, 20 stycznia 2016

Box z Paese + makijaż

Hejka Kochani!

Dawno mnie tu nie było, jak pewnie zauważyliście łatwiej znaleźć mnie na Fb, gdzie fotki dodawane są systematycznie, więc serdecznie zapraszam :) 

Dzisiaj przychodzę do Was z Boxem, który własnie do mnie dotarł, a mianowicie chodzi o box z PAESE , który możecie zamówić TUTAJ 

W boksie znajduję się 8 pełnowartościowych produktów, na stronie producenta jest informacja że składa się on z nieaktualnych opakowań, oraz końcówek serii, oczywiście wszystkie produkty mają ważna datę przydatności :) Kosmetyki są niespodzianką, więc nie wiemy, na co trafimy :) I właśnie to mnie po raz kolejny ( kiedyś już kupowałam box z tej firmy, możecie go zobaczyć TUTAJ ) skusiło.

Zamówiłam w niedziele pełna ciekawości, czekałam aż do mnie dotrze i najważniejsze to co będzie w środku, nie zawiodłam się!!!

Oto jak wyglądała paczuszka :

Pudełko dotarło do mnie trochę zdezelowane, ale to nie ono było najważniejsze,a jego zawartość 


A oto i ona! 




W skład zestawu wchodził:
* korektor rozświetlający Clair 6 brzoskwiniowy
* puder rozświetlający Fresh pink 02
*diamentowy cień do powiek 707
*lakier do paznokci 335
*automatic eyeliner Linea Olive Glam
* matujaćy podkład z kwasem hialuronowym 
* pomadka w płynie Manifesto 903
*błyszczyk holiday dreams 3

Ogólnie nie mogłam się powstrzymać i od razu musiałam tą mieszanką się pomalować, użyłam wszystkich produktów (nie licząc lakieru do paznokci ) 
Oto co wyszło :D










Ogólnie moje pierwsze wrażenie jest jak najbardziej  pozytywne, podkład idealnie wpasowany w kolor skóry, róże na ustach jak zapewne się domyślacie uwielbiam, w brązach coraz częściej się maluje, a puder rozświetlający  prezentuję się cudownie, jedynie nie trafionym kosmetykiem jest lakier do paznokci, który jest nie w moim kolorze, ale trafi na moją półkę z kolekcją, więc może któraś z Pani zamarzy sobie taki kolor:)

Dlatego uważam, że warto sprawić sobie taką niespodziankę tym bardziej, ze kosztuje tylko 49 zł, przesyłka kurierska gratis!  


Do usłyszenia :**












4 komentarze:

  1. Moja kuzynka bardzo chwali sobie ich kosmetyki,a ja jeszcze nie miałam okazji ich próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie bardzo podobna zawartość, obawiam się tylko, że podkład może być za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny boks, choc slyszalam rozne opinie. Sama dopiero przekonuje sie do paese ;)
    p.s. ładnie wyglądasz w ciemnych wlosach

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jak zawsze :) Widzę, że dość dług Cię nie ma na blogu, wrócisz?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy